måndag, oktober 30, 2006

Någonsin tappat bort nycklarna??

Om du har det vet du att det oftast händer när man är som mest stressad! Då kanske denhär nyckelringen från GadgetsUK är något för dig. Jag hittade in på Gadgets Uk efter att ha läst om en annan nyckelanordning på Cleopethras blogg.
Smart Finder består av dels en nyckelring och en fjärrkontroll. När man inte hittar nycklarna trycker man in knappen för den nyckeknippan på fjärrkontrollen och nyckelknippan börjar tjuta. Fjärrkontrollen i sig gör man väll kanske bäst i att kedja fast vid ytterdörren =)

Systemet klarar av 4 olika nyckelknippor och kostar 41€.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det där var något för mig! Jättesmart. Tack för omnämnandet. (men jag heter Pethra i förnamn, så det är Cleopethra, inte Cleopatra) :-)

Johan Nilsson sa...

ojoj sorry =) Ändrat nu..

Anonym sa...

hahaha:) en sån skulle jag då VERKLIGEN behöva!

Anonym sa...

Nejmen! kära nån! va dunderbra! sån ska jag önska mej i julklapp!