söndag, oktober 22, 2006

Fina saker från MENU

När jag var i Basel igår hittade jag några saker från MENU som jag tyckte mycket om även om jag inte fick tillfälle att ta några bilder därför kommer dom nu.

Denhär vasen som är designad av Invivodesign lyser i alla regnbågens färger med hjälp av lysdioder i botten. Det frostade glaset glöder riktigt läckert. Man kan låta den variera planlöst mellan färgerna eller frysa den vid en färg. Min favorit är helt klar blått.

En annan rolig sak var dehär ljuslyktorna tycker jag. De kan användas både som vaser och som lyktor eller som en kombination av de båda.
De är designade av Pernille Vea.

5 kommentarer:

JULIEK sa...

Jag elsker Menu sine saker. Har några saker selv, deriblant dom der lyktene du viser bilde på. Tok faktisk selv bilder av mine idag, for evt å vise på bloggen : )

Anonym sa...

Väldigt vackra. Så stilrena och fina. :-) Åh, vad vi har bra smak! :-)

Anonym sa...

Vilka fina saker, gillar vasen jättemycket.

Anonym sa...

jag rent av älskar dom värmeljushållarna! har funderat på att köpa dom många ggr. gör det nåt om jag skriver om dom på min blogg också? skickar me en länk till din^^ kram

Johan Nilsson sa...

Visst gör dom fina saker =)

Juli: Funderar verkligen på att köpa ett par själv också =)

Cleo : Hehe visst har vi =)

Veronica: Jag gillar verkligen att den kan ge lite stämningsbelysning =)

Emma: Klart att det går bra =)