måndag, november 13, 2006

Vardagsmys

Blev utmanad för ganska länge sen av Veronica men jag har varit lite seg... Nu kommer i alla fall mitt svar =) Vardagsmys för mig är att tända lite ljus och mybelysning i vardagsrummet.
Krypa ner i soffan med Sofie och slå på någon bra tv-serie. Vill jag lyxa till det lite extra köper jag nog lite godis eller ännu heldre den frunktansvärt goda Häagen Dazs glassen.. Strawberry Cheesecake ska det vara och kanske hälla upp ett litet glas med portvin eller liknande till.

5 kommentarer:

JULIEK sa...

Å ja, det er lyx : )

Anonym sa...

Låter härligt! Det gäller att ta tillvara på de små tillfällena.

Anonym sa...

Allt låter mysigt och härligt. GOttigott.

ROOM AND SERVE sa...

Vilken fin blogg du har :)

Anonym sa...

Fy dig, komma och frästa en sådär. Just den glassen är en favorit hos mig. Det ser så gott ut att jag har lust och sticka och handla nu på en gång.