onsdag, november 15, 2006

Läckra skålar

När jag letade efter muggar kom jag in på WWFs internetshop å det är ju roligt med produkter som både är snygga och som samtidigt stödjer något bra.
Hittade bla annat denna skål som är handgjord i Columbia med gamla klassiska tekniker.
Det som är lite extra roligt med den är att man kan använda den direkt på alla sorts spisplattor (utom induktion). Dessutom är den mycket enkel och snygg i designen tycker jag =)
Det finns också flera modeller i samma serie.
Jag sållde WWF prylar när jag var liten (ungefär som jultidningar). Riktigt kasst betalt i det avseendet men jag ser fortfarande lite av grejorna jag sållde på och hos människor när jag är hemma hos föräldrarna så det verkar ju vara bra kvalitet.


När jag ändå har ämnet snygga skålar uppe måste jag visa denna skapelse som finns hos pid.se
Skulle verkligen kunna tänka mig att ha en av dessa på mitt soffbord i vardagsrummet.
Den heter Cocoon och kostar 637 kr.



2 kommentarer:

Anonym sa...

Cocoon är jättesnygg och WWF var också bra. Tycker om din smak helt enkelt! och välgörande ändamål ser jag gärna mer av. det var inte min mening att retas! Men kakorna blev dessutom hemskt goda...

JULIEK sa...

Ja det kjennes ekstra godt ut nær man samtidig støtter en god sak.