söndag, november 19, 2006

Smart skärbräda

Denhär smarta skärbrädan har plats för att placera en skål i sig. Lätt att bara skuffa undan det man har hackat ner i skålen.
Tänk vad proffsig man känner sig när man har hackad lök i en skål, de hackade kryddorna i en annan och paprikan i en tredje. Bara och ta en skål och vända ner i pannan när man lagar mat precis som tv-kockarna =)

Till skärbrädan Miller som kommer från Furni medföljer just tre skålar i rostfritt. Priset ligger på 28 $ USD på deras egna site.
Tack för tipset Sofie =)

4 kommentarer:

Tankevågor sa...

Vilken fin blogg du har Johan! Här blir jag glad och hittar massor av tips. Den där skärbrädan skulle jag kunna tänka mig både att få och ge bort i julklapp. :)

Anonym sa...

Snygg skärbräda! Den tipsar jag om på min sida, och hänvisar till dig. :)

Anonym sa...

Kikar förbi.. Trevlig blogg!
En toppenskärbräda! En sån skulle jag vilja ha :)

Johan Nilsson sa...

Londongirl : Kul att du gillar bloggen =) Blir så glad av den fina kommentaren =)

Tommy: Det går fint. Verkar vara en skoj sida du har.. ska undersöka den närmare

Zassi: Tack =) Ska straxt in å undersöka din blogg