onsdag, januari 24, 2007

Sovrummet börjar lika något =)


Halloj! Det blir inte mycket tid för bloggandet även om jag tänker att jag ska göra det hela tiden.

Här i Uppsala börjar det i alla fall bli lite ordning på grejorna. Jag och Sofie har börjat på terminen vilket för min del innebär ekonomi samt tekniska beräkningar. När det gäller lägenheten så är det mycket som händer, det känns som man plockar överallt för att det ska bli färdigt. Men igår känndes det i alla fall som en liten milstolpe då vi för första gången sov på våra nya sängar med vår nya stora bäddmadrass (tuvebo från IKEA) bäddat med lyxiga lakan från Gripholms (julklapp från min mor) . Rummet är tapetserat med en tapet med ett diskret vitt medaljongmönster.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Är det den nya IKEAsängen?

Anonym sa...

Hej Johan!
Vad mysigt det ser ut! Kan du kontakta mig på mail, har tappat bort din mailadress.

Anonym sa...

Så härligt att börja komma i ordning

Johan Nilsson sa...

Jupp de är de nya IKEA sängarna =)

Anonym sa...

Halloj på Dig,
kul att läsa att ni börjar komma iordning! Fina sängkläder! Snäll mamma ;)
Hoppas pluggandet går bra =)

Anonym sa...

>Long time,no hear! Hoppas allt är väl med Dig och att sovrummet och Uppsala blir bra! Det ser fint ut (sovrummet) Trevlig helg!