torsdag, februari 15, 2007

Fliten lyser

Halloj!
Blir inte alls så mycket bloggande som jag tänker. Inte så mycket av någonting alls utom skolan faktiskt. Istället för den ganska lugna terminen jag hade tänkt mig är nog dethär en av de jäktigaste, som vanligt läser jag på ungefär 150% takt (även om jag inte skulle göra det nu).
Hur som helst. Vi har i alla fall fått lite gjort i lägenheten som att måla om i köket och fått en någorluna ordning i vardagsrummet =)
På bilden nedan är väggen som ligger mellan de två öppningarna ut till hallen, där har jag satt upp en bänkskiva i ek som vi kan använda som en arbetstation för våra bärbara datorer eller som vi hade i lördags, en upplägningsplats för snacks och tilltugg under en fest.

Förra veckan fick jag dessutom hem eken som såsmåningom ska bli ett soffbord i vardagsrummet.

Jag återkommer med då det finns lite tid över. Ha det så gott där ute så länge =)

4 kommentarer:

JULIEK sa...

Der er du jo. Har tittat innom vet du och tenkte nog å etterlyse deg ; ) men vet ju ni har det travelt med alt. Jættesmart med hyllen du har satt opp, som du sier kan den brukes på så mange måter. Ha fortsatt en fin søndag : )

Anonym sa...

Åh vad roligt! Jag brukar kika in för att kolla ifall det är nåt på gång... Och minsann det händer lite!
Det ska bli spännande att se det färdiga resultatet av bordet!

Plugga vidare =)
//Z

Anonym sa...

Fliten lyser inte på bloggen i alla fall, vart tog du vägen?

Anonym sa...

var med och tävla på min blogg!!!
http://emes.blogg.se/2008/september/tavla.html